Wednesday, October 19, 2011

Pelaburan....

Aku Adalah Aku...

Salam 1Malaysia kepada semua pembaca mahupun penggiat blogger...
Saya Ikbal Noor Hakim Bin Mohd Hatta merupakan pemilik bersama 2 orang adik beradik kepada syarikat HisabJaya Enterprise(JM0505244-D). Syarikat kami telah berdaftar dengan SSM sejak tahun 2008 berserta dengan Kementerian Kewangan.

Sebelum ini kami memang tidak aktif dengan perniagaan. Baru-baru ini saya mendapat ilham dari kenalan ayah saya untuk menjalankan perniagaan peruncitan di kawasan saya dimana peruncitan ini memberi peluang kepada produk berasaskan tani keluaran Muslim kerana di kawasan saya ini, setelah saya membuat kaji selidik, saya memang tidak menjumpai kedai yang berupa demikian.

Saya akui yang kami mempunyai masalah dari segi modal dan saya sendiri telah berjumpa dengan beberapa pegawai bank untuk tujuan pinjaman perniagaan dari bank. Hasilnya, agak mendukacitakan kerana syarikat kami masih belum bermula.

Saya ada join website majalah.com untuk meneliti cara serta mendapat nasihat dari golongan yang sudah berniaga. Disitu saya mendapat idea iaitu untuk menarik pelabur-pelabur yang berminat dan merasakan kami mampu untuk maju kedepan dalam perniagaan ini, melabur disyarikat kami...

Setiap pelaburan mestilah paling rendah RM1000 dan paling tinggi RM10000. Kami akan bayar anda sebanyak 5% dari jumlah pelaburan anda setiap bulan selama setahun. Selepas setahun, kami akan pulangkan wang pelaburan anda berserta sedikit cenderahati dari pihak kami atas sumbangan anda menyokong kami. Kami hanya akan mengikat kontrak pelaburan anda selama setahun dan jangkaan untuk menyambung kontrak bagi yang berminat akan dibincangkan bersama selepas kontrak tamat.

Kepada sesiapa yang berminat untuk join pelaburan ini, boleh tinggalkan no tel anda di ruangan komen ataupun terus hubungi saya melalui phone atau email yang saya sertakan...
tel : 0197182195
email : ikbal_gec@yahoo.co.uk

Saya akan membawa segala dokumen mengenai syarikat saya ini kepada anda sekiranya anda mahu berjumpa untuk berbincang bersama saya...
Terima kasih...

No comments: